piątek, 10 maja 2013

Prolog



Prolog
Mam na imię Jennifer i mam obecnie 20 lat. Mieszkam w Dallas w stanie Teksas wraz z moimi rodzicami. Bardzo zżyłam się z tym miastem oraz z ludźmi tu mieszkającymi. Ale nadszedł w moim życiu czas na zmiany. „Everyday is always the same. Gotta get away out of this game. I’m so sick of this same town, this same place and these same faces…” Zanuciłam fragment piosenki Cruise Control” zespołu Big Time Rush. Tak, mam 20 lat I lubię BTR. Co w tym dziwnego? Nie jestem jakąś stukniętą fanką z obsesją na ich punkcie, ale uwielbiam ich muzykę oraz serial i dzięki internetowi też trochę o nich już wiem. Ale niestety prawdziwej stron y człowieka nie da się poznać po kilku wpisach w internecie. Mam nadzieję, że kiedyś ich zobaczę na żywo. Ale wracając do słów piosenki: doszłam do wniosku, że moje życie staje się monotonne. Chciałabym przeżyć jakąś niezwykła przygodę, poznać nowe rzeczy, nowych ludzi, nowe miejsca. Przy okazji mogłabym odciąć się od przykrych wspomnień, do których nie chcę wracać. Tak więc postanowiłam, że wyprowadzę się z Dallas do LA. Moi rodzice na początku się wahali czy poradzę sobie sama w tak duży mieście, ale w końcu się zgodzili, bo wiedzieli, że mogą mi w 100% zaufać. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak już tylko zacząć szukać mieszkania w LA. A potem tylko zamówić bilet na samolot, spakować walizki i w drogę. Jak to mówią w filmach: lecę ku przygodzie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz